-->

KPSS için Hangi Kaynaklara Çalıştım



Merhaba Arkadaşlar
          Yazıyı okumadan önce KESİNLİKLE bunları kıstas almayın çünkü herkesin anlama ve çalışma şekli farklıdır. Eğer siz kendinizi bilmiyorsanız farklı yollar deneyerek öğrenmelisiniz.Amacım sadece konu ve soru bankası olarak neler var dikkat etmek ve KPSS GERÇEKTEN EMEK İSTİYOR.
       KPSS’ye hazırlanırken hangi kaynakları kullandım. Kısaca aşağıda belirteceğim fakat sadece İKTİSAT, MUHASEBE ve MALİYE hakkında yazacağım nedeni ise HUKUK konusunda iyi değildim. Sizlere de iyi olmadığım konuda bilgi vermem saçma olacaktı.


İKTİSAT KONU
  • Mikro İktisat - Tufan Samet Özdurak  ve Dershane Notlarımdan ilerledim.
  • Makro İktisat – Tufan Samet Özdurak ve Dershane Notları
  • 4lü iktisat – Katalaksi ‘den.
  • Hiç birinden not çıkarm
    adan sadece konuların grafiklerini çizerek kendime göre ve bazı noktalarda ise kitapda yazmasa bile grafiğiN şu noktasında böyle oluyormuş diyerek yorumladım.
  • Tabi haftalık aylık tekrarlar için ise kısa notlar gerekiyordu burada da ‘’ İktisadın El Kitabı-Ahmet Emrah Tayyar’’ ın kitabını tekrar ettim.

İKTİSAT SORU
Aslında burada bol bol soru çözmek iyi geliyor. 
  • Zeynel Dinler Çıkmış Soruları bitirdim, çözümleri okudum böylelikte yine konu tekrarı yapmış gibi oldum.
  • Economicus – Pegem yayınları kitabını bitirdim o kadar zor değildi hız kazanmamı ve bazı soru tiplerini görmemi sağladı.
  • Denge-Yükseliş Kariyer yayınları buradaki sorular farklı yönlerden ele alınmış bakış açınızı değiştiriyor. Zor J Tabiki zor diye çözmemezlik yapmacağız. (bilmediğimiz için zor)
  • Ceteris-Paribus aslında burada bir dersten 800 soru var fakat bu sorular 200-300 ü özgün daha sonra kendini hep tekrar ediyor. Bunun en güzel yanı ise soruların karışık olması çünkü artık konuları karışık görme vakti gelmişti.

MUHASEBE KONU ve SORU
  • Konu olarak ekstra kitap almadım.
  • Okuldan altyapım vardı hemde dershanedeki hocam çok iyiydi gerek kalmadı. Açıklarımıda bol soru çözerek kapatmaya çalıştım.
  • Soru Bankası Olarak;
    • Yükseliş Kariyer Muhasebe Soru Bankası KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM.
    • Ferhat Yıldız Çıkmış Soruları( Çıkmış soru kitabı olsun kime ait olduğunun fazla önemi yok aslında)
    • Stok soru bankası
MALİYE KONU ve SORU

  • Konu olarak 2 kitaba birden baktım aslında.
    • Mahmut Kalenderoğlu’nun hem Maliye Konu Kitabı ve TVS kitaplarına
    • Pareto kitabına çalıştım. Konu sonundaki soru ve boşluk doldurmaları atlamadım J
    • Burada da not çıkarmadım fakat birkaç defa okudum.(Ben çıkarmadım diye sende çıkarmayacaksın diye bir şey yokJ)
    • Tabi ki burada kısa notlar gerekliydi burada da ''ŞÜKRÜ BURAK ARAFAT'' hocamızın maliye tekrar notuna baktım. (Pdf'ni yazının sonuna ek olarak ekleyeceğim.)
  • Soru Bankası
    • Yükseliş Kariyer Maliye Soru Bankası
    • 4T Çıkmış sorular kitabı
    • 4T Özgün Soru Bankası



ÖNEMLİ: Arkadaşlar tabiki buradaki kullandığım kitapların kesin netlerinizi arttıracağını söylemiyorum. İş sizde bitiyor sonuçta.

FAKAT ŞU BİR GERÇEK Kİ BİR SORU BANKASINI veya BİR KONU ANLATIMI BİTİRİNCE HEPSİNİ ÖĞRENMİŞ OLMUYORSUN 1-2-3-4 DEFA TEKRAR YAPMALISINIZ Kİ OTURSUN BAZI ŞEYLER.
ÖNEMLİ OLAN DİĞER BİR HUSUS İSE ANLAMADIĞINI YERİ ATLAMAMANIZ ÜSTÜNDE DURUP ÖĞRENENE KADAR UĞRAŞMALISIN ve  EZBERLEMEMELİSİN ÖĞRENMELİSİN ÇALIŞIRKEN EZBERLERSEN 1 AYA UNUTURSUN AMA ÖĞRENİRSEN O BİLGİLER SENİNLE OLUR.
HA EZBERLEDİĞİNİ VEYA ÖĞRENDİĞİNİ NASIL ANLARSIIN KENDİ KENDİNE YORUM YAPABİLİYOR MUSUN, BAŞKASINA ANLATABİLİR MİSİN?.

SİZLERDE YORUMA DÜŞÜNCELERİNİZİ, DENEYİMLERİNİZİ ve ÇÖZMENİZ GERKELİ DEDİĞİNİZ KİTABI YAZARAK ARKADAŞLARIMIZA YARDIMCI OLABİLİRSİNİZ.




EKLER;
  1. Maliye Tekrar Notu ve Diğer Notlar(Güncel Değildir Bazı Değişiklikler Yapmalısınız)





This Is The Newest Post

0 yorum



This Is The Newest Post