-->

İktisatçılar Sevgilisine Mektup Yazarsa!!!

Merhaba Arkadaşlar

Bu yazıda okuldaki arkadaşlarımdan bulduğum iktisatçılar mektup yazar ise böyle yazar iktisatçıdır mâlum dedik :)

                

      Sevgilim,
Gel ne olursun nazlanmayı bırak artık,tamam sana üretim olanakları eğrisi üzerinden bir hayat vaadedemiyorum, ama bu eğrinin içinde olacağımıza
söz veriyorum.
       Hayat yokuşu tam rekabet talep doğrusunun eğimi gibi değil ki canım,marjinal hasıla ile kesişmemiz yeterli olsun.
       Bazı monopol tipli kişilerden dolayı böylesin değil mi? Seninde gözün yükseklerde diğerleri gibi.Piyasanın tamamını istiyorsun.Bak boş ver onları hem onlar eksik kapasitedeler,
Yeter artık ortalama sabit maliyet gibi hep azalan ve negatif bir eğim istemiyorum.Gel senin marjinal maliyetin ile benim AC'mi birleştirelim artışa geçsin benim AC'm. Hem zamanla AVC mizde artar.Sıkıldım AFC den artık AVC bize iyi gelecek bak gör.
       Kısacası Sevgili ben seni hep bekeleyeceğim.
Kısa dönemı bilmiyorum ama uzun dönemde dengeye geleceğimizi düşünüyorum...

Gayet başarılı bir mektup olmuş iktisatçıya göre arkadaşlar :)
 
                                                                                                                                              Yorumlarınızı Bekliyorum...

2 yorum

haha gerçekten iyiymiş admin sembolleri anlamayanlar olsada

Balas

Gercekten guzel olmus:)

Balas