-->

KPSS A Konu Anlatım Ve Soru Bankası Kitapları

İktisat: (2014 KPSS 24,00 net)

İhtiyaç Konu Anlatımlı, Pegem Konu Anlatımlı, Beyaz Kalem Konu anlatımlı, Zeynel Dinler çıkmış sorular, Pegem Economicus

Maliye:(2014 KPSS 22,75 net)

Pegem Maliye Konu Anlatımlı, Pegem Optimus

İşletme:( 2014 KPSS 19,00 net)

Açıköğretim-Finansal
Yönetim 1-2, Açıköğretim-Pazarlama Yönetimi,
Murat Yayınları İşletme
Soru Bankası, Yargı İşletme Konu Anlatımlı


Hukuk:(2014 KPSS 12,25 net)



Pegem Anayasa, Medeni, Borçlar, Ticaret Hukuku Konu Anlatımlı, Savaş yayınları Külliyat Soru Bankası (Özel Hukuk kısmı)


Muhasebe (2014 KPSS 19,00 net)



Yargı Muhasebe Konu Anlatımlı, Gazi Yayınevi Muhasebe Konu Anlatımlı-Soru Bankası, Muhasebe Çıkmış Sorular Ferhat Yıldız


Kamu Yönetimi(2014 KPSS 12,75 net)



Herhangi bir kaynaktan çalışmadım





!!!Kpss Hazırlanmış Bir Arkadaşımızın Çalışma Kitapları...


0 yorum