-->

İktisat ve İşletme Bölümleri İçin Formasyon Hakkı GELDİ.

Bu yayın 2013 yılına ait arkadaşlar büyük ihtimalle yine açılacaktır Giresun Üniversitesinin Eğitim fakültesi formasyon sitesinden takip edebilirsiniz.

Merhaba Arkadaşlar iktisat ve işletme bölümü için formasyon hakkı gelmiştir.

+Hangi bölümlerde öğretmen olabilirsiniz?


Muhasebe
ve Finansman


1.İktisat


2.İşletme


Pazarlama
ve Perakende


1.İktisat


2.İşletme

+Formasyon ücreti eğitim fak. ikinci öğretim öğrenci ücretlerinin 2 katı diye biliyorum?
yani : 2200TL felan

+ Bölümlerim taban puanları?
 10.09.2012 TARİHLİ ATAMAYA İLİŞKİN ALAN BAZINDA SAYISAL 
VERİLER

ALAN ADI MİNİMUM PUAN BAŞVURU ATANAN


Muhasebe ve Finansman 79,916                                            207                                     70              

Pazarlama ve Perakende                       73,232          31                    22             


PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI


ÖN KAYIT BAŞVURULARI HAKKINDA DUYURU


            Yükseköğretim Kurulu tarafından 2014 Yaz Döneminden itibaren lisans eğitimi devam eden öğrencilere de Pedagojik Formasyon Sertifika Programı açılmasına karar verilmiştir. Bu doğrultuda Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Sertifika Programlarının kontenjanlarını belirlemek için 2014 Yaz Dönemi itibarıyla lisans eğitimi devam eden (2014 yaz dönemi itibarıyla
1.sınıfı tamamlamış olan) öğrencilerin ön kayıtları alınıp Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına bildirilecektir.      

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının web sayfasında bulunan “Formasyon” bölümünde yer alan “Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına İlişkin Usul ve Esaslar”, “Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Uygulamasına İlişkin Açıklama” ile Talim ve Terbiye Kurulunun 20.02.2014 tarih ve 9 no’lu kararı ekinde yer alan ve öğretmenliğe kaynaklık oluşturan
lisans programları”
dikkate alınarak, Üniversitemiz Eğitim Fakültesi bünyesinde açılması planlanan pedagojik formasyon programı alanları Ek-1’de belirtilmiş olup, kontenjanların belirlenmesi amacıyla ön kayıt başvurularının Ek-2’de yer alan başvuru formu doldurulup imzalanarak ve ekine onaylı öğrenci belgesi eklenerek Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesine şahsen, posta/kargo  veya e-posta yoluyla yapılması gerekmektedir.

Başvuru tarihi ve başvuru şekline ilişkin detaylı bilgiler aşağıdadır.

Başvuru Başlangıç Tarihi     : 09 Mayıs 2014 / Cuma
Son Başvuru Tarihi               : 14 Mayıs 2014 / Çarşamba (Saat 16.30’a kadar)
Hafta İçi Başvuruları            : 09-12-13-14 Mayıs 2014    Mesai saatleri içinde
Hafta Sonu Başvuruları        : 10 Mayıs 2014        Saat    : 10.00-14.00
                                         11 Mayıs 2014         Saat    : 13.00-16.00
Başvuru Adresi                     : Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güre Yerleşkesi      (Öğrenci İşleri Ofisi) GİRESUN


E-Posta Adresi                      : egitim@giresun.edu.tr (Ek-2 başvuru formu ile öğrenci belgesi imzalı bir şekilde bilgisayar tarayıcısından geçirilerek eklenmelidir.)




ÖNEMLİ NOT: Posta ve e-postadaki gecikmelerden dolayı sorumluluk kabul edilmez. E-posta kontrolü son başvuru tarihinde en son saat 16.30 itibarıyla yapılacak olup, sonrasında gelen e-postalar
dikkate alınmayacaktır.
Pedagojik Formasyon Programına başvuracak adaylara duyurulur.

 Ek-1 için tıklayınız..


Ek-2 için tıklayınız..









0 yorum